Заради кощунството по време на Олимпиадата компаниите започнаха да оттеглят рекламите си

Най-големият доставчик на интернет услуги в САЩ беше шокиран от „подигравката с Тайната вечеря по време на церемонията по откриването на Олимпиадата в Париж“.
След скандалната церемония по откриването американската телекомуникационна и технологична компания Cellular South, Inc.( C Spire), специализирана в предоставянето на безжичен достъп до интернет, обяви, че оттегля рекламния си бюджет от Олимпийските игри в Париж.
„Бяхме ужасени от подигравката с Тайната вечеря по време на церемонията по откриването на Олимпийските игри в Париж. C Spire оттегля рекламата си от Олимпийските игри“, написаха от C Spire на своята страница в X.
Бяхме потресени от подигравката с Тайната вечеря по време на церемонията по откриването на Олимпийските игри в Париж. C Spire ще изтегли нашата реклама от Олимпийските игри в Париж.
We were shocked by the mockery of the Last Supper during the opening ceremonies of the Paris Olympics. C Spire will be pulling our advertising from the Olympics.
— C Spire (@CSpire) July 27, 2024
C Spire е един от най-големите интернет провайдери в САЩ.
Както СПЖ писа, от официалните акаунти на Олимпийските игри беше премахната видеопародия на „Тайната вечеря“.
